Τρίτη, 5 Ιανουαρίου 2010



Φλωρεντία

Pen and brown ink Πένα και καφέ μελάνι

Μια πρόσφατη ανακάλυψη, αυτό το φύλλο και επτά άλλων περιελάμβανε ένα σχέδιο χειρόγραφο για μια ιταλική έκδοση του μοναδικού αρχιτεκτονικού επιζών πραγματεία της ρωμαϊκής αρχαιότητας, δέκα βιβλία για την αρχιτεκτονική του Marcus Pollius Βιτρούβιου (τέλη του πρώτου αιώνα π.Χ.).. Αν το σχέδιο είχε ολοκληρωθεί, θα κατατάσσεται μεταξύ των φαντασία έξοχα έργα τη
ς Αναγέννησης ερμηνευτική αρχιτεκτονικής θεωρία. . Το κείμενο στο πάνω αριστερό περιγράφει το ναό εν παραστάσι (στα οποία τα πλευρικά τοιχώματα προεξέχουν στο πλευρό των στηλών στη βεράντα μπροστά) και αναφέρεται στο Ναό των Τριών Fortunes κοντά στο Colline Gate στη Ρώμη. Το κείμενο στο κάτω μέρος περιγράφει πρόστυλος ναοί (κτίρια με μια σειρά από στήλες, ή στοά, στο μπροστινό μέρος μόνο) και θεωρεί ότι οι Ναοί της Jove και Faunus για την Isola Tiberina. Ο Ναός της Faunus απεικονίζεται στα αριστερά στο σχέδιο και στα δεξιά κέντρο σε perspectival τριών άποψη τρίμηνο.


Βενετία: Franceschi Domenico de ', 1570
Woodcut illustration with letterpress text Ξυλογραφία εικόνα με στοιχειοθετημένο κείμενο

Ένα από τα πιο γνωστά και συχνά αντιγράφονται βίλες της Αναγέννησης, η Βίλα Americo (1566-69), που αρχικά χτίστηκε για σεβασμιότατος Paolo Americo και συμπληρώνεται: Vincenzo Σκαμότσι, εξακολουθεί να αγνοεί τα αμπέλια και αγροτεμάχια εκτός Vicenza. Μετά τις παραινέσεις που περιγράφεται από τον Alberti, στο De re aedificatoria (πρώτη έκδοση, 1485) και με τη σειρά του βασίζεται στην κλασική Vitruvian θεωρίες, η βίλα είναι όμορφα σκαρφαλωμένο στην κορυφή ενός λόφου, που θυμίζει εμφάνιση ενός ελληνικού ναού και όχι μια ιδιωτική κατοικία χώρα. Επίσης γνωστό ως η βίλα Ροτόντα, το κτίριο έχει τέσσερα τετράγωνα και σε διμερές επίπεδο συμμετρικό, με κέντρο κι έναν γύρο, θολωτή αίθουσα, προσόψεις τονίζεται με πρόστυλος, προβάλλοντας ναός-στοά μπροστά στις τέσσερις πλευρές. Δεδομένου ότι η εγχώρια υποχώρηση των κυρίων, αγνοεί πολλές από τις ιδιότητες των σχεδίων Palladio για βίλες εργασίας, όπως η σιτοβολώνας στον δεύτερο όροφο. Βίλα Ροτόντα αποδεικνύει γνώση Palladio σε στερεά κλασική ιδεώδη της γεωμετρικής μορφής, απόλυτη συμμετρία, και η αρμονική αναλογία στην πεδιάδα, αξιοπρεπείς σχέδια.


1 σχόλιο:

  1. Πηγή πληροφόρησης:http://translate.google.gr/translate?hl=el&langpair=en|el&u=http://www.metmuseum.org/TOAH/HD/itar/hd_itar.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή